Doe mee met een gratis proefles of start to bootcamp(gratis)!

Doe gewoon een keer mee met Crosscamp! Je ervaart dan zelf of het iets is voor je. Klik op de knop Doe mee en schrijf je online in voor een proefles.

                                                                                               OF DOE MEE MET

                                                                                    START 2 BOOTCAMP (GRATIS)!
Bootcampen is buiten sporten! Combinatie van fitness en conditietraining. In een training van 1 uur wissel je allerlei fitness- en conditie oefeningen met elkaar af. Dit onder begeleiding van ervaren- en gecertificeerde instructeurs.
Schrijf je nu in voor zondagochtend 14 februari , samen met een vriend(in), collega en/of familielid. Wij maken een geheel coronaproof indeling; groepjes van max. 2 personen en 1 trainer. Natuurlijk kun je je ook ‘alleen’ aanmelden en dan zorgen wij voor een maatje tijdens de les.
In deze (very) small group training 😊, laten wij je kennismaken met de grootste outdoor fitness club van Zeeland en onze manier van trainingen verzorgen. Ook leggen we je uit hoe onze ‘reguliere’ lessen nu (nog) worden ingevuld.
Door onze lesmethodiek is het mogelijk voor iedereen van ieder niveau om in te stromen (leeftijd vanaf 16 jr)!
Locatie / tijd: Goes ingang Omnium / de starttijden van de groepjes variëren en worden ingedeeld ergens tussen 09:00 – 13:00 uur. Ieder groepje traint 1 uur en is dus ook maar 1 uur aanwezig.
Datum: zondagochtend 21 maart (09:30 – 13:00).
Gratis en vrijblijvend aanmelden via info@crosscampzeeland.nl 

EERSTE KEER CROSSCAMP!

Heb je je ingeschreven voor je eerste keer CrossCamp? Welkom! Om je op weg te helpen en goed voorbereid naar je eerste training te gaan, vind je hier alvast wat handige informatie. 

KLEDING

Kies kleding waar jij je comfortabel in voelt. Het enige wat wij echt belangrijk vinden is dat je goede sportschoenen hebt. De trainer kan jou altijd ter plekke advies geven mocht je meer tips willen hebben. 

STUFF

De trainer neemt een rugzak mee waarin jij je sleutel kwijt kan en eventueel telefoon. Neem dus liever niets anders mee dan dit. Een handdoek of tas heb je niet nodig. Neem wel een bidon mee met drinken, dat is altijd goed en raadzaam! 

WHAT TO DO?

Eet voor de training wat je normaal ook eet, maar let er wel op dat je op tijd eet. Sporten met een volle buik is niet fijn, maar met een lege buik ook niet. Belangrijk om ook iets te eten na het sporten. Je lichaam heeft energie nodig om weer helemaal te kunnen herstellen, bijvoorbeeld met wat fruit voor snelle energie.

DE TRAINING

Een training duurt 60 minuten en begint en eindigt altijd met een warming-up en cooling-down. In de training doe je diverse oefeningen waarbij je voornamelijk je eigen lichaamsgewicht gebruikt, maar ook obstakels die we tegenkomen zoals bijvoorbeeld een bankje, trap, of heuveltjes.  Ben je beginnend sporter of herstellend van een blessure, meldt dit dan bij de trainer, die kan je dan een aangepaste oefening geven. Belangrijkste is om in groepsverband lekker te bewegen en te genieten van de frisse buitenlucht!

Jouw training gaat altijd door behalve bij onweer of gladheid. Hiervan wordt je tijdig op de hoogte gebracht.

We zien je snel in het park, op het strand of in de stad!

Meet Us Outside,

CrossCamp Zeeland e.o.